top of page
תמונת הסופר/תYonatan Anafi

המדריך למשקיע המתחיל עם חברת Avertice - חלק 1 - הקדמה והיכרות קצרה

הקדמה

שלום לכולם,

המון אנשים מחפשים השקעות מעבר לים. כיום כבר יש המון אלטרנטיבות ואנחנו כחברת Avertice, נביא את הצד שלנו מבחינת ההבנה, התפיסה, כיצד צריך להסתכל על השקעה. נדבר על ארה"ב, אך בעיקר על האזורים בהם אנחנו עובדים.


למה התחלנו לתת את כל התכנים הללו?

כי חשוב לנו לשים הכל על השולחן ולתת לאנשים להיכנס להשקעה עם עיניים פתוחות.

מניסיון רב שלנו אנחנו יכולים להגיד בוודאות שהשקעה כזו לא מתאימה לכל אחד.

לכל אחד מתאימה השקעה מסוג אחרת, בדיוק כמו שלא כל אוכל טעים לכל אחד.

לכן.. צריך להבין מה זאת השקעה, מה האלטרנטיבות שלה ואם זה מתאים לכם?


ברגע שתדעו את התשובות לשאלות הללו – יהיה לכם הרבה יותר קל.


דבר חשוב להבין הוא שמדובר בהשקעות מעבר לים, אי לכך זה דבר שמאוד מפחיד אנשים, כי זה מרגיש וירטואלי. בודדים מהמשקיעים שלנו שהחליטו לטוס ולראות את המקום שבו הנכס שלהם נמצא, כך שרוב העסקאות נעשה על פי תמונות ואמון. הרבה אמון. כולנו יודעים שאמון זה משהו שצריך לבנות אותו. בדיוק כפי שאתם הולכים למוסכניק שלכם או מי שמטפל בבעיות של דוד בבית שלכם או לאטליז שאתם סומכים על ההיגיינה והטיפול במוצר שאתם קונים.


אז אנחנו רוצים לחלוק אתכם את התהליך שאנחנו עברנו, התובנות שצברנו ואיך אנחנו בנינו מערכת מבוססת אמון שנותנת שקט למשקיע. אנחנו תמיד מדגישים, יש פה התעסקות עם נדל"ן והשקעות – יש פה סיכונים בדיוק כפי שיש פה סיכויים, אבל ברגע שזה מובן, זה עובד וזה עובד מאוד יפה.



רקע קצר על יהונתן ענפי

קוראים לי יהונתן ענפי, אני הבעלים של חברת Avertice, שמתעסקת בנדל"ן בארה"ב קרוב ל-7 שנים, עד היום מכרנו באזור ה-500 בתים למשקיעים ישראלים (נכון לינואר 2023). הפעילות העיקרית שלנו היא בשני מקומות, בשלב הזה: צפון קרוליינה ואינדיאנה.

היתרון הגדול בארה"ב זה התקציב שאיתו ניתן לרכוש נכס ולבצע השקעות סולידיות וזולות.

אפשר להיכנס להשקעות מסכומים של 250-300 אלף ₪ ומעלה. בסכומים אלו ניתן לקנות דירה (קונדו) או בית פרטי (סינגל פמילי) בבעלותכם.


אז איך הגעתי לתחום?

לפני 8 שנים הייתי בעלים של עסק 15 שנה בתחום האודיו-וידאו וחשמל חכם. מאוד אהבתי את התחום ועדיין יש לי זיקה אליו. בנקודה מסוימת ראיתי שהתחום הזה עובר המון שינויים בשוק הישראלי וכשותפים עשינו החלטה לסגור את העסק וללכת לכיוון אחר. אז התחלתי לחפש את עצמי ונושא של נדל"ן ארה"ב מאוד עניין אותי. לימים עשיתי קורס שמלמד על איך עושים נדל"ן בארה"ב בשלט רחוק. בקורס לא למדתי הרבה, אבל ראיתי שכל התכונות שלי כיזם ועצמאי (שכבר הייתי מגיל 20) יכולים לעזור לי להצליח גם בתחום הזה. ההבנה שצריך לצאת לעשייה: לטוס, לכתת רגליים ולבנות מערך שלם.

קצת על תחילת הדרך שלי: התחלתי את הפעילות שלי בממפיס, טנסי, ושם זה היה הבית ספר הראשון שלי על נדל"ן ארה"ב. למדתי מה אני רוצה ומה אני לא רוצה. קניתי לעצמי וגם מכרתי כמה עשרות בתים והתהליך הזה לימד אותי כמה עוד יש לי ללמוד. גם היום אחרי כמעט 500 עסקאות, אני ממשיך ללמוד כל הזמן. לפעמים יש הפתעות, אבל היום הרבה יותר קל לי להתמודד איתם, כי יש לנו צוותים מאוד חזקים בשטח שיודעים לפתור בעיות.

5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

留言


bottom of page